HUURBELEID
Het beheren van meerdere huurovereenkomsten als onderdeel van een relocatieprogramma is administratief intensief, vooral voor toch al drukke HR-teams. AGS Relocation biedt uitgebreide professionele oplossingen op het gebied van huurbeheer en neemt alle zorgen uit handen.
We nemen het huurbeheer voor onze rekening
Voor uw verhuizende werknemers is het omgaan met handelaars, schoonmakers, verhuurders en makelaars een ongewenste afleiding van hun werkzaamheden. Het huurbeheerprogramma van AGS is ontworpen om de administratieve last voor HR te verlichten, zodat u en uw verhuizende werknemers zich kunnen concentreren op hun functie.
AGS biedt volledige ondersteuning tijdens de gehele huurperiode en helpt bij de onderhandelingen over de huurovereenkomst en de verlenging ervan, de controle op de leegstand, de omgang met ambachtslieden, schoonmaakdiensten, agenten en verhuurders. Via onze Expense Management service biedt AGS ook betalingsdiensten die ervoor zorgen dat u altijd controle houdt over uw vastgoed gerelateerde kosten.
Wat is inbegrepen in de dienst Huurbeheer?
Wat is inbegrepen:
- Onderhandeling en verlenging van de huurovereenkomst
- Betaling van waarborgsommen regelen
- Aansluiting nutsvoorzieningen
- Betaling van lopende rekeningen van nutsbedrijven
- Inventaris check in en check out
- Verbouwingscontrole
- Berichtgeving van huurverlenging
- Terugvordering van borgsom
Voordelen:
- Vermindert de administratieve last voor zowel HR als de verhuizende werknemer
- Verhoogt de inning van borgsommen
- Beheert betalingen en vermindert kosten